juni 11, 2026

15 gedachten over “Demonstranten eisen vrijlating van advocaat | #demonstratie

  1. Arno was bezig om corruptie van het Covid -19 verhaal bloot te stellen. Toen hij goed op weg was werd hij opgepakt. Daarom staan deze mensen te protesteren

  2. Met de geweldadige ontvoering van advocaat Arno van Kessel zijn ze inderdaad een grens over gegaan. Maar nu wankelt de macht, anders zouden ze gewoon blijven traineren (zaak loopt immers al 2 jaar). Zelfde tactiek met Corona-commissie.

  3. Wat NOS hier niet verteld, is dat deze beste advocaat harde feiten heeft ontdekt over de corona vaccinaties! De staat wil niet dat dit boven water komt.. Deze man is inderdaad onschuldig!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

DE MEDIA STARTPAGINA