juni 11, 2026

19 gedachten over “Free Arno van Kessel pi Vught

  1. De politie is W.E.F. en staan aan de verkeerde kant van de maatschappij…hielpen in de tweede wereld oorlog ook om Joden op te pakken!😢

  2. Zag nog een filmpje dat je Geert voor pedo uitmaakte zonder het weer te kunnen bewijzen. En zelf met veroordeelde pedofiel micha kat om gaan. Tja wat zal Wilders daar over zeggen. Duurt niet lang meer en je wordt opgepakt

  3. Tja, we gaan tegenstanders van criminelen even flink proberen dwars te zitten, want misdaad loont tegenwoordig in de mini dictatuur Nederland. Het land van Mark Rutte…..

  4. Alles wat niet op de NOS komt is niet belangrijk. Zelfs als het over je eigen gezondheid gaat. De maatschappij is ziek. Met dank aan bange mensen!

  5. de rechtstaat = er geweest als een advocaat zonder aanklacht 90 dagen word opgesloten. dan is het gebeurt met de rechtstaat.., als terrorist opgepakt met geweld (wapens) ten overstaan van vrouw en kinderen. ze durven wel zeg.

  6. Ik zou me schamen om tegenwoordig (als ambtenaar) voor de overheid te werken..
    Alleen maar voor een koophuisje en aar andere voordeeltjes

    Zoals minder rente bij ambtenaren lening voor zo'n huisje, auto etc)
    En zich dus tevens verheven voelen boven de burger en dus gelijk de maat neemt.

    Die gdvdmm hun ambtenaren salaris betalen
    met loonbelasting!!!

    Daar de elite sinds 1981 niet meer fatsoenlijk belastingen betaald over bezit:
    fabrieken/industrieterreinen/kantoorpandjes/villas/2e woningen & winst, omzet, inkomsten, derivaten belastingen.

    Dus het systeem word aan woningbouw, groenbeheer, infrastructuur wegen, politie, ouderen en medische zorg
    al 44 jaar met moeite hooggehouden door blue collar loonbelasting van arbeiders…sinds 1981.

    SCHANDALIG…
    Maar wel met dikke Mercedes over ONZE wegen rijden, en in het ZIEKENHUIS willen geholpen worden..
    Waar ze dus vanaf 1981 navenant NIKS aan belastingen hebben bijgedragen!!!

    En Ambtenaren ipv er te wonen in woningbouw.
    De burger niet voor serieus, normaal, doorsnee, goedaardige mens neemt…
    Maar denkt te moeten commanderen, eisen, verordenen…
    met eigen verzonnen kinderachtige huis tuin en keuken regeltjes.

    En Nog heulen zoals HOOFD ambtenaar Beatrix en nu dr ivo mavo zoontje
    betaald ook van ONS arbeiders loonbelastinggeld
    Heulen met die VVD elite sinds 1981 tot heden samen met die Argentijnse gouddiggertje…

    Ik sluit i.i.g. geen advocaten op die waarheidsbevinding willen doen.
    Voor mensenrechten!!!!
    Dus voor ons allen..
    Ook die kloothommels en trutjes van ambtenaartjes met dr gezinnetjes met kinderen.

    Walgelijk volk.
    Je moet tegenwoordig wel heel ziek zijn
    of van slechte huizen komen om ambtenaartje
    te willen zijn dan wel spelen.
    Bij woningbouw, zorg, politie, justitie…

  7. 18 Wappieschaapjes. Volgende week nog 4.
    De aanklacht tegen Kessel is dermate groot dat hij, zeer waarschijnlijk, flink aan de beurt is. Dat is dan de zoveelste in een lange rij.
    Deze agent is heel duidelijk tegenover het nare zuigertje M. 😂
    "Waarom geen hele leeuw?" roept het oude wijf 😅😅😅

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

DE MEDIA STARTPAGINA