juni 16, 2026

28 gedachten over “Free Arno van Kessel terugblik en verder gaan!….?!

  1. Mooie en respectvolle demo in Vucht en in tegenstelling van de angst van Max was er op geen enkel moment dreiging van wanordelijkheden!

  2. Mooi wat jij doet!❤
    Ik heb een vraag die mij bezighoudt.. ik weet veel over de symboliek vd elite/ Pharaonic..
    Is het puur toeval dat de flyer v Arno heel veel lijkt op ‘the Ankh’/ The Womp Symbol?

  3. Vreedzaam moet het gaan zodat er geen slechte propaganda komt in de media en het helpt inderdaad Arno niet. Ik roep nog steeds gelovigen om intensief te bidden met vasten. Het is een geestelijk strijd, demonische machten die bolwerken hebben die naar beneden moet halen.

  4. Hebben zij Arno in Vught opgesloten?
    Verschrikkelijk zich!!

    De meeste mensen die daar worden opgesloten zijn vaak het slachtoffer van het systeem.
    Waarop het systeem karaktermoord pleegt door etiketten op hen te plakken zoals: Terrorist, extremist, systeemterrorist etc….

  5. Arno vrij? 😂 Wat was er te doen in Vught? Nou weinig natuurlijk, maar Arno van K. zit daar namelijk opgesloten en dat is niet voor niets.

    Arno van K. werd aangehouden samen met nog 7 andere gekkies die worden verdacht van het bezit en gebruik van wapens en gevaarlijke stoffen.
    Het gaat volgens de politie om mensen die deel uitmaken van een crimineel netwerk dat “het anti-institutionele gedachtegoed” aanhangt en mogelijk geweld zou willen gebruiken. Soevereinengajes dus.

    Bij huiszoekingen heeft de politie wapens, munitie, verdovende middelen, mogelijke explosieven en gevaarlijke stoffen aangetroffen en in beslag genomen. Ook gegevensdragers zoals mobiele telefoons zijn meegenomen voor onderzoek.
    (Bron: NOS)

    Tja, niet zo fraai natuurlijk en niet raar dat zo’n figuur dan nog in de petoet zit.

    Advocaatje Arno is na een schorsing nu echt van het tableau geschrapt want hij deed zijn werk allesbehalve goed.
    In 2022 kreeg hij al een voorwaardelijke straf voor onprofessioneel gedrag.

    Hier kan je een korte samenvatting lezen waarom Arno ook van het tableau is geschrapt. Zo speelde hij privé informatie door aan de werkgever van een client van hem en schreef hij een brief naar eerder genoemde werkgever vol onzin over onder andere 5G, Bill Gates, Neurenberg en het WEF.
    Kleine greep van wat hij allemaal geflikt heeft, maar professioneel kan je de beste man niet noemen.

    In Wappieland denken ze daar natuurlijk heel anders over, want Arno is een held en de waarheid mag weer eens niet gezegd worden.
    Ze halen er dan een lachwekkende rechtszaak bij van Recht OpRecht, want ook daar had Arno zich bij aangesloten maar zoals altijd heeft dat niets met zijn aanhouding te maken.

    Wat zal het weer een feest worden daar bij de PI Vught en natuurlijk gaat er niemand van onder de indruk zijn.
    Want een crimineel hoort vast te zitten, maar leg dat die gekkies maar eens uit.

  6. Max,

    Tis apart om te zien dat rechtbank, rechtspraak en het O.M.
    samen met de politie misbruikt worden door kliek (VVD)
    om dus een advocaat
    die aan waarheidsonderzoek doet …

    Zelfde zoals technische geleerde dat doen in chemie, natuurkunde, of vrije journalist/pers/klokkeluiders etc

    Opsluit als intimidatie voor betreffend persoon en dit tevens gebruikt voor anderen als politiek voorbeeld.

    Daar is een bajes en rechtssysteem niet voor bedoeld.

    Bajes en rechtssysteem is bedoeld
    voor mensen die anderen bewust/onbewust zwaar mishandelen.. danwel doden.
    Zie verkrachters, pedofielen, economische zware delicten, zwaar lichamelijk letsel etc..

    Bajes is bedoeld om dus recidive
    bij dit soort mensen op korte termijn te voorkomen,
    de samenleving dus bevrijden van dit gedrag en te beschermen.

    Maar je gaat toch geen advocaat opsluiten???
    De man heeft niemand verkracht, vermoord, financieel delict begaan etc..
    En toch zit ie in bajes… tussen echte criminelen.. asl politiek gevangene dus..

    Nou Maxima uit Junta jaren 70 Argentinië
    voelt er eigen steeds beter thuis in NL…
    Niet dan. GDVDMM!!!

    Nou ik wil wel eens zien wat de uitspraak word van de rechter..
    Waaraan hij schuldig word bevonden..

    Wat een reinste kolder.
    Dit is toch geen rechtsstaat meer…

    dit is je REINSTE Kolder.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

DE MEDIA STARTPAGINA